skip to main | skip to sidebar

2010. július 22.

akkor a várva várt nyitás

öhm üdvözöllek a lapon :)
mind gondolom sokan meg vannak döbbenve,hogy a natural maniát elköltöztettem,és végülis ez nem is költözés,hiszen a téma is teljesen megváltozott. egyszerűen szeretnék picit komolyabb dolgokkal foglalkozni. sok mindenen változtattam, szerintem igen szép lett a lap :) a dizájn most előreláthatóan sokáig fenntlesz, mer eltökéltem,hogy fenntlesz :) a ccs nekem nagyon tetszik,remélem nektek is. hamarosan jövök majd kritikákkal,de holnap megyek veszprémbe délután, így nem tudom,hogy mire is lesz időm pontosan. de igyekszem sok időt itt lenni :) az ashley lapom egyenlőre marad,hír úgyse sok akad, és azért nem szeretném becsukni. megpróbálom 2 lappal egyszerre ;) ha nem megy,akkor ez a lap mindenképpen marad. ennyit szerettem volna. jó böngészést kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P