skip to main | skip to sidebar

2010. augusztus 3.

az enyém mindened

nos,ezt a filmet a napokban nnéztem meg,és nekem nagyon bejött. a kissé mesterkélt beth-nek szurkoltam,tudom-tudom, hülye állat,aki a gonosznak szurkol, úgyis veszett játszma. de engem ez nem is zavart,tudtam,hogy le fog bukni, tudtam  mégis reméltem,hogy azért sokáig boldogíthatja magát szegény teremtés,mert végülis nehéz élete volt,és a luxus amit megszokott későbbi élete során,és ami helyett már képtelen lenne a régi életét választani valahogy egy kis szimpátiát keltett fel bennem. tudom, őrültség. de a másik miatt pedig azért,mert a színésznő jól játszotta azt amit kell ,és jól adta a néhol kedves,megértő máskor pedig a gonosz,pénzéhes nőt, aki mindent megtesz,hogy elérje amit akar. de a lényeg nem is ez,hanem az,hogy nekem tetszett,és jó film volt, bár mindig mást akartam: bukjon le-ne kockáztasson-ne bukjon le... bár eznem az olyasfajta filmek közé tartozik,amit még 6szor végig tudnék nézni,de azért egyszer megnézni tökéletes időtöltés, és izgalmas is. a tovább mögött megtalálod a tartalmat és a pontozást is.


"Beth Ferrer boldogan él családjával egy csendes kertvárosi környéken. Claudia Hartnell a szemközti házban lakik, és tökéletes barátnőnek bizonyul. Senki sem gyanítja, hogy a kedves, segítőkész álca mögött egy kapzsi, számító nő lakozik, aki a jómód és a luxus megszállottja. Amikor férje elveszíti az állását, Claudia elhatározza, hogy nem mond le addigi életszínvonaláról és kiterveli, hogy mindent elvesz legjobb barátnőjétől, Beth-től. Magához édesgeti a kisfiát, a férjét és eltesz láb alól mindenkit, aki tervének útjába áll."
és végül a pontozás. erre az egy esti filmre én 5.8/10-bőlt adnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P