skip to main | skip to sidebar

2011. május 18.

unfabolous

hát szomorúan vettem tudomásul,hogy erről a sorozatról semmit sem lehet találni :O pedig én igen nagyon szeretem:) a neten egyátalán nincsenek fennt részek,meg semmi, legalábbis én nem találtam,egyetlenegy normális leírást sem. na mindegy,a kritikámról akkor sem teszek lee:DD

nos, én még régebben imádtam ezt a sorozatot nagyon,amikor volt egy ideig nickelodeonunk:) külföldön,amerikában legalábbis ez a legnézetebb tévécsatorna,és a sorozatok hasonlóak mint a disney channel féle alkotások. most valamiért befogtam az adót,és elkezdtem nézni,és azt tapasztaltam,hogy a szereplők sokkal szerethetőbbek,és a storyk is jobban befogadhatóbbak ,mint a disneyn. a történetek reálisabbak a legtöbb mesében,és nem pedig varázslók billegetik gagyin a pálcájukat,vagy lányok parókával röhögtetik ki a világot,hogy fel veszek egy szőke hajat,és máris nem ismersz rám:DD szerintem ez abszurdum.. :/ mármint,azért ennyire nem nehéz észrevenni,hogy a 2 lány ugyanaz-.- na mindegy:D h érdekel maga a story is tovább;)
szóval a lényeg:D a történet főszereplője a 13 éves Addie Singer, aki bátyjával és a szüleivel él egy fedél alatt. mint mindenki másnak,neki is a kamaszkorral kell megküzdenie minden nap,amit ő saját magának úgy próbál megkönnyíteni,hogy az adott témáról,ami idegesíti, bántja, boldoggá teszi, vagy akármi,arról ír egy dalt gitárral kísérve. én ezeket mellesleg igen szeretem hallgatni, és a végén azt mondják,hogy a magyar hangja janicsák veronika:O sztem simán meglehet, bár a hangja tök másmilyen volt még akkortájban,amikor ezek a hanganyagok készültek ,mert bár nem olyan régiek,de azért nem is mai darab:D én igazándiból a szerelemmel kapcsolatos szálakat szeretem,amiket igen bonyolult bogozgatni,ha valaki nem nézi,szóval felesleges ragozni;D a lényeg nagyjából annyi,hogy Addienek nagyon tetszik egy srác,de az már jár valakivel,és nem akarja otthagyni a lányt,ha jól emlékszem.Aztán egy bulin kiderül végülis,hogy a fiúnak mégis nagyon tetszik Addie,mert elmondja ezt Addie egyik barátjának Zachnek de mire ez Addiehez eljutna ő megismerkedik egy új sráccal,akinek tudja is,hogy bejön,és járni kezdenek. na most akkor te most mit csinálnál??:D ugye,hogy nehéz;D egy srácra vágysz, és mikor jön helyette egy új,megkaphatnád az elsőt is:D és ezt szerintem annyira reális,mert annyi ilyen van,én magam is tapasztalom. amikor nincs senki,akkor szomorkodik az ember,aztán ha jön akkor mindjárt több is,nehogy könnyű legyen a dolgod:D emma roberts pedig egy igen jó színésznő, és én nagyon szeretem,meg olyan szép szerintem:)*-*
a szerelmi szálak és a zene nálam igen felhúzza a sorozatot,így 7,5/10 :) jólvanna,ma uncsi rész volt,amiben tulajdonképpen nem is történt igazán semmi,és ez picit elkedvetlenített tőle:/:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P