skip to main | skip to sidebar

2012. június 21.

jónak tűnő előzetesek

van egy-két film amit szeretnék megnézni,mert tetszett az előzetes. gondoltam megosztom itt veletek is,hogy lássátok remélhetőleg miből lesz hamarosan kritika:)
igen,eléggé mozis ez most mindegyik, de majd lesz olyan is ami nem pont az h mi megy éppen a moziban:)

szeretem a gyilkosságos dolgokat, és jó kis csavar ez a regényből merített gyilkosság dolog:D főleg az írónakxD


régebben néztem ki ezt a filmet,de kár h kristen játszik benne:/ a királynőt alakító színésznő miatt akarom csak megnézni,mert az előzetesekből nagyon tetszik:D de kizárólag feliratosan szerintem,mert sokkalta jobb angolul a türkös szöveg:D


annyit zeng erről a blogger világ,miért ne nézhetném meg én is?:D a nagy pénzbevétel engem is kiváncsivá tett.


nekikezdtem megnézni,de a link rossz volt és valami mást néztem meg,amiben műmelleket varrnak fel az egyik srácraxD hát az valami borzalom volt:D


ezt hagyom utáljára mert ezen elborzadtam.. mi néztünk kémián errő jó pár dokumentum filmet,és teljesen felháborít az előzetesben ez a mosolygós fej,h na akk ruccanjunk ki egy kicsit csernobilbao.O azért ez nem teljesen így megy.. mások meg még ma is érzik azt,hogy ott éltek és sugárzás érte őket.. és akik építették a sazrkofágot? kínhalált haltak a sugárzás utóhatásai miatt.. de lehet hogy megnézem majd..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P