skip to main | skip to sidebar

2012. július 26.

köszönöm

• a számláló amikor feljöttem pontosan 5000 volt aminek nagyon örülök:) tudom,nem nagy szám ez az igazán nagy oldalak között ,nekem ez mégis igen sokat jelent,mert a statisztikai adatok szerint 2235 látogató az elmúlt hónapban volt,vagyis majdnem a fele ebben az egy hónapban,vagyis nagyjából a fele látogató az utóbbi időben volt,és az a mostani nem pedig a régebbi munkámat dícséri:) gondoltam felesleges most egy 'köszi az 5000 látogató' táblát csinálnom, abból semmi előnyötök nem lenne.. csináltam 2 elvihető fejlécet,teljesen ingyenesek, de mivel a ti érdeketeket szolgálja,hogy ne tudjátok többen is elvinni (ugyanaz a fejléc több oldalon senkinek sem jó) ezért aki elöször ír kommentet az viszi:) ha pedig senki nem jelentkezik akkor felteszem a minta nélkül később,bár remélem erre nem kerül sor:) aki lemaradna,de igényt tartott volna valamelyikre az se csüggedjen, mert ha ír kommentet ő is,és még nevet is ír kiről szeretne, akkor valószínű ,hogy még a héten csinálok arról a sztárról is (attól füg mekkora az érdeklődés, 5000+1et azért nem fogok csinálni:D)
de a lényeg,hogy ez a dolog csak a mai nap érvényes,ez fontos!!:)
tudom nem lettek nagy számok, az ashleyet most csináltam gyors,kb 20 perces munka,de ígérem ha lesz érdeklődés szebbeket csinálok:D a leighton pedig már régebbi,amikor telepítettem a cs3mamat akkor egy amolyan 'kipróbálom' dolognak készült,de mondjuk sztem ez is tökéletes egy blogra vagy akármire:) szóval kérlek használjátok ki a mai napot, mert szerintem nem lettek csúnyák:) éés ha rákattintotok kijön az eredeti méret,pontosan ugyanilyen lesz a fejléc mikor elküldöm a fehér szöveg nélkül természetesen. a honlapcímet pedig nem szeretném,ha leszednétek..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P