skip to main | skip to sidebar

2012. július 4.

közlemények

• semmi rosszra nem kell gondolni:) csak ezek nem kritika dolgok,szóval nem akartam beírni valamelyik kritikába hogy ezt és ezt javítgattam az oldalon stb.. nem oda való:)
• ezúton is meg szeretném köszönni gp-moments szerkesztőségének ,hogy kikerültem, és magát a lehetőséget is,hiszen ez az oldal nem gportalos:) kaptam egy-két tanácsot,amit mostmár nyugodt szívvel kijelenthetek ,hogy javítva:) a sortörést megoldottam,engem eddig nem igen zavart, meg féltem hogy galiba lesz a középre igazításokkal,de nem a modulokat egyenként raktam sorkizártra,hanem mindent egy kóddal az alap html sablonba:) és érdekes módon az ,hogy a blog-modul le volt csúszva nekem igazán fel sem tünt,talán mert már olyan rég óta így van a lap,de most vettem a fáradságot hogy kikeressem,és most rögtön meg is találtam, bezzegmikor a kinézetet cseréltem,akkor nem:D tipikus..
 • mindjárt hozok egy kicsit dühödtemben írt dolgot,de azért hogy ne csak piszkozat legyen belőle javítok a betűhiányokon, hozzáteszek még ezt-azt és közzé is teszem:) valamint lehet nekifekszem az egyéb modulnak,talán kitalálom mit is akarok oda:D
 • behoztam a teen wolf 2ik évadát,vagyis ott járok ahol minden átlagos folyamatosan néző, vagyis most várhatok hetente,hogy kijöjjön az  új rész:/ irritáló érzés,hogy nem akkor folytatom amikor akarom,de ma került fel a 6ik rész online,szóval lehet lesz egy kis poszt róla:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P