skip to main | skip to sidebar

2012. július 22.

(még nemtudom) maradok!!

• mint mondtam, a visszatérés nem volt teljesen végleges és biztos,gondolkodóban vagyok. mint láthatjátok,az oldalon egy ideje nem volt frissítés,ennek okát annak tudhatjátok be,hogy megszünt az a pár napos személyes probléma ami miatt nem tudtam más elfoglaltságot találni. a látogatottság csak a kinézet csere napján nagy meg talán utána, és utána már valahogy senkit nem érdekel ,hogy én mit is írtam ki a föoldalra,mivel is töltöttem az időmet. ez eléggé elkeserítő dolog,mert szörnyen sokat dolgozom a lappal,és nem csak a kinézetre kell itt gondolni.
• amin igazán gondolkodom az egy költözés, hogy .com-os vagy esetleg más komolyabb tárhelyre költözzek és htmlel foglalkozzak komolyabban. még ez is kérdőjeles. ha lesz ennek a bejegyzésnek egyátalán visszhangja és bárki is hozzászól, a fontolgatás a honlapszerkesztés mércéje felé billen,de semmi sem biztos.

UPDATE
• maradok:) nekiláttam a html-nek és borzalom.. tisztára mint anno az mlap: egy táblázatkód amiben minden egyes mentésnél elromlik valami.. kicsit belepiszlálok,hogy a szöveg oldalt legyen a kód máris nem jó,és stb.. és azt az alap ccst amit akartam nem sikerült feltenni,csak a aranymelli.gp-set ami viszont olyan volt,hogy 100%ban meg akartam változtatni:/ gondolkodtam egy név-váltáson is,de ami a fejlécen volt,hogy arra költözik az foglalt blogspoton szóval az is x.. holnap felrakom azt a kinézetet amit a htmlben szenvedtem,talán azért tetszeni fog:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P