skip to main | skip to sidebar

2012. július 3.

új kinézet

• huh... sok munkám volt vele,hogy így nézzen ki az oldal ahogy. a fejléc elég egyszerűre sikeredett,de a kódolással még mindig nem vagyok kész. újítottam sok dolgot,amit mindig csak elképzeltem,hogy majd valamikor megvalósítok,de valahogy sosem került rá sor. most megcsináltam a ccst tényleg rendesen,elszakadtam a szokásos,'csak gyorsan átírom a színkódokat' rutintól és szépen alakítgattam mindent. új a menüsor, van betűformázás,ami miatt sok mindent újra is kellett írnom, és sok más sortörést és hézagokat kijavítottam a kódban. most igen büszke vagyok magamra:) remélem azért van akinek tetszik,és nem haragudtok meg nagyon hogy a szövegekben nem fogok sokat kiemelni,mert azért abban is van munka nem kevés,főleg most hogy végre végeztem,nincs erőm evvel szenvedni.
• és elkeseredésemre egyetlen komment sem érkezett,hogy maradjon-e az oldal,de úgy döntöttem a magam szórakoztatására folytatom,nem máséra. ha időm engedi, hozni fogok dolgokat,és most hogy az egyéb részleget is beírtam a menübe,tényleg oda is fog kerülni pár dolog.
holnap talán hozok pilot és évad kritikát,kivégeztem most egy sorozatot,szóval meg is osztom ,kérdés hogy holnap lesz-e időm rá:) legkésőbb este biztosan;) addig is kérlek kommenteljetek! :D


a menüsor és a betűkiemeléses ccsért köszönet az aranymeli.gp-nek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P