skip to main | skip to sidebar

2012. július 31.

új kinézet

• tudom,ez eléggé gyors váltás volt,mégis szükségszerű. talán az,hogy sokat kellett változtatnom a kinézeten,hogy mindenkinek jó legyen,de úgy éreztem a fejléces navigáció nélkül nem is tetszik igazán. következőre működni fog, mert az oldalt is pixel-mérettel fogom eltolni,illetve most is avval van már eltolva. nekem most pont középen,aztán kinek hogyan. a cset még hátravan,mindjárt átszinezem azt is:P de azért is lett ilyenn egyszerű most a fejléc,mert nem volt netem,és csak abból raktam össze ami éppen a gépemen volt. a csík a felső részen nekem nagyon tetszik,htmlesebb dizit akartam,de aztán végülis csak ez lett áthozva belőle,szerintem egyedi lett:) a fejlécet pedig direkt akartam ilyen kicsire,de nem ennyire egyszerűre:/:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P