skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 8.

átalakítás a lapon


• ma úgy ültem ide,hogy igen most van időm,és alkotok egy kinézetet ide,talán most utoljára sulikezdés idejére is. hiszen az ilyen lapoknak amúgy sem a kinézetről kéne szólnia,és suli idő alatt pedig valami kifinomultat szeretnék,nem pedig olyan csili-csálé színű dolgokat mint ami mindenhol máshol is van. kell egy kis egyediség. sokat próbálkoztam a napokban is alkotni valamit,de nagyon nem sikerült. az alap a sok-sok sorozat poszterei voltak,amivel egyszerűen nem tudtam mit kezdeni,de azt akartam hogy legalább egy olyan kinézet legyen,ami tükrözi,hogy mivel is foglalkozik a lap. aztán megláttam a revenge sorozat szereplőivel készített fotósorozatot,és tudtam hogy biztos rajta lesznek,mert bár nem hq minőségű képekről beszélünk,annyira izgalmasak és erotikusak számomra ezek a képek,hogy csak na:D és végül ötvöztem a poszterekkel meg a hipszter blogoknak kedvezve egy-kis bolygós-univerzumos textúrával:) szerintem az elrendezés,az ötlet minden nagyon egyedi:) a ccs pedig még egy kis átalakításra szorul:) kivételesen kisképekkel is bajlódtam,mert sok olyan kép volt ami annyira tetszett,és nem tudtam már belesűríteni a fejlécbe,ezért így köszönnek vissza a lapon:) a lap mindjárt újra elérhető,remélem tetszik minden,véleményeket a csetbe:);)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P