skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 3.

az oldalról pár dolog

• sok mindenen gondolkodtam a lappal kapcsolatban. sok ötlet volt,hogy mi legyen vele,hogy mit alakítgassak mind kinézetlieg mint tartalmilag. de mind tudjuk ,hogy már csak egy hónap van a nyárból,és mint minden oldal amelyik nyáron nyit ki,annak végeztével be is zárul. az időhiány persze érthető. nos,én nem fogok érettségizni , egyenlőre, de így is lesz elég tanulmányi megmérettetés az évben,amiről most nem beszélnék,ez amolyan csak a mi sulinkban van dolog. valamint előrehozott érettségi is vár még rám. szóval évközben szerintem szünet lesz a lapnak,ha a sorozatnézésnek nem is. így az a terv,hogy külön modulban minden sorozatról kicsit írjak.. hát,szerintem felesleges meló lenne,így is kevesen olvastok,nem fogom emiatt szétdolgozni magamat a képekkel,szövegekkel, stb,így is épp elég idő az amit az oldalba fektetek. és annyi csak avval a sorozattal foglalkozó lap van,hogy felesleges is. a legalapvetőbb információk alapból engem sem érdekelnek,inkább a pletykák,érdekességek,szaftosabb dolgok. és evvel gondolom nem is vagyok egyedül. ezek viszont maximum friss hrként kerülnek közzé,nem pedig külön oldalon. és ez nem hiszem,hogy változni fog.
• és meg lehet ítélni,mert most az utóbbi hétben gyakrabban cseréltem kinézetet.. de én még mindig olyat hoztam,ami nem összecsapott munka volt,és eddig hetente egyszer volt,most is csak 3 nap volt és aztán 1 nap,de az oldal érthetően nem sokáig lesz még aktív,hát had váltogassam már a kinézeteket,ha kedvem tartja! ráadásul tényleg most fordul elöször ez elő,és máris sok negatív kritikát kaptam evvel kapcsolatban, mikor én tényleg sokáig tartzkodtam ettől a mindennapi váltástól,és nem is támogatom. na mindegy.
és kérésre hamarosan érkeznek a régebbi kinézetek is egy-két oldalamról;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P