skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 15.

emlékeztető vasárnap premier az m1en!!


• vasárnap indul az m1en a once upon a time vagyis az egyszer volt hol nem volt:) aki idáig várt avval,hogy belenézzen hát most belekukkanthat végre magyarul:) engem személy szerint nem vonz,mert én láttam már az egész évadot és jobban preferálom alapból az eredeti hangokat,de a sorozat 10/10es szóval érdemes megnézni főleg akinek nincs lehetősége online megtekinteni:) szóval vasárnap este 9kor.. írjátok fel;)


• felmerült a terv,hogy film is készüljön kedvenc zombis sorozatunkból:) értelmét annyira én nem látom,az egy órás epizódos dolog nekem jobban bejön,és zombis film pedig van elég. a hírek szerint ha lenne is film ,a sorozat után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P