skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 12.

így neveld a sárkányodat tv-sorozat

• a madagaszkár pingvinjei és Kung Fu Panda után az így neveld a sárkányodat is kapott egy sorozatot,nem csoda,hiszen 2010 egyik legsikeresebb animációs filmje volt. A cartoon network  a filmben megismert karakterekkel írt egy folytatást a storynak,bár akkoris kijön a film 2ik része is, a Dreamworks jelenleg is dolgozik rajta, amely a tervek szerint 2014. június 20-án kerülhetne a mozikba. én személy szerint a video alapján nem vagyok megelégedve a minőséggel. lehet hülyeség,de én elvártam volna,hogy olyan szépen kidolgozott legyen mint a mozifilm,hamár csinálnak valamit,csinálják jól. ne pedig úgy hogy minden annyira animációs lett,hogy az én szememet zavarja. értem ,hogy a célközönség a gyerekek,de én mégis úgy gondolom,hogy nem biztos hogy olyan hüjdehajde sok meló lett volna rendesen megcsinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P