skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 1.

kinézet csere

• ne haragudjatok,hogy a tegnapi kinézetet lecseréltem,pont azt ami végre mindenkinek úgy ahogy tetszett,mégis 2 színre épült és majdenm kigúvadt tőle a szemem:( tetszettek a modul-fejléc megoldások azok miatt maradt csak volna,de megnyitottam a pst és elszaladt velem a ló.. ez lett belőle:) végre egy jó kis színes kinézet:) nektek a sárga karika biztos nem tetszik, de nekem annyira tetszik evvel a zölddel,muszáj volt beraknom*-* és így a ccsben is meglátszik,ami megintcsak feldobja a dolgokat:) holland kisasszonyt meg csak szeretem:P a ccsben még a szívószál-lila meg a száj-piros meg a fa-zöld is ottvan,én imádom;):) véleméyneket hozzászólásban kérnék,most rohanok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P