skip to main | skip to sidebar

2010. július 28.

castle avagy a legújabb nyomozós sorozat közkedvelt arca

most nyilván nem érted,hogy miért megint egy sorozatról írok. és azon morfondírozol,hogy én folyton a tévé elött ülhetek,társasági élet nuku, és ha ez így van,csak bányarém fejem és testem lehet,így az egész olyan egyszerűen hangzik. de persze mint minden más,ez sem ennyire egyszerű. csak ilyesmire mindig tudtam időt kreálni magamnak :D de nem tartom magamat egy különösen csúnya lánynak, ezt megemlíteném :D de most nem az én kis arcomról és a szabaidőmről van itt szó,szóval ha érdekel,hogy mit gondolok az új sokak álltal istenítet sorozatról,hát kattints a tovább linkecskére ;)
nos,a sorozat sztem tényleg valami egyedire sikeredett. kicsit hülyeség volt az rtl-esektől ilyenkor ellőni,egy az,hogy későn van,nővérem mondjuk bármilyen jó a film,bármennyire meg akarja nézni,inkább a jó kis ágyat választja helyette,és meg is értem. de én mondjuk úgy,hogy kibírom :) a másik viszont,hogy olyan műsoridőbe rakták,ahol sokak nem ezt fogják nézni,mert a többi csatornán közkedveltebb/ismertebb műsor megy. de hát ők tudják :) de a sorozatról :) nekem nagyon bejött,bár nyomozós,és ez is kicsit ledarált dolog. ott van a 3 féle helyszinelők, és az egyéb ilyes fajta sorozatok,mentalista és még sorolhatnám. de meg kell ,hogy mondjam szerintem az i-n a pont,mégsem a történet,hogy az író ,aki krimiket ír,besegít a rendörségnek, természetesen,hogy nem, hanem Nathan Fillion aki miatt nem csak én,de még jó pár ember nézi ezt az egészet. kivállóan alakít, imádom a karakterét, és természetesen már más filmekben is láthattuk,így sokak számámra ismerős lehet. a történet talán kicsit slampos,többet is ki lehetett volna hozni belőle,de mr. castle a hátán cipeli az a 40 valahány percet, ha nem is magáért a nyomozásért nézzük,amiben mellesleg minden 2 percben tippjeink bejönnek*vagyis kissé kiszámítható minden*, tökéletesen szórakoztató tud lenni. a nyomozónőt is igazán bírom, kedves,megnyerő, de mindenki tudja,hogy a végére úgyis egymásba gabalyodnak. mégis az az érzésem volt végig,hogy a készítők nem tudták,hogy mit kezdjenek vele. a többi színész se volt rossz,de ők igazándiból csak aszisztálták fillion-t,ez nem kétséges. ő tökéletesen hozta a menő, egy kissé nagyképű, hülyéskedű figurát,ami mindenki számára az elérhetetlen álmai pasijává tudjá tenni :) meg kell hagyni,hogy jól nézz ki,és a karaktere sem rossz ;)
és végül a pontozás :) bármennyire is fáj a szivem ,ez csak 6/10-ből.. de az biztos,hogy ha a kedd estémet jobbal nem,ennek az egész jó kis sorozat lesésével fogom eltölteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P