skip to main | skip to sidebar

2010. július 28.

új kinézet;

hellosziaszevasz :)
mint látod az oldal kemény 6 nap után át is változott ^^ sajnálom,hogy újra sel képeit raktam rá,de demivel próbálkoztam,és róla nem találtam egy árva olyan fotósorozatot sem,ami használható lett volna. több sztár pedig nem jutott eszembe. illetve volt egy,de ott demi nadrágja piros volt,így ismét csak nagyon piros lett volna a lap, ezért abból mégse lett semmi. most is van a fejlin és a ccs-ben egy kis piros,de szerintem ez nem zavaró annyira,mintha a piros ismét főszerepet játszana :) sztem igen egyedi és egyszerű lett ismét minden, de engem nem zavar :) véleményeket kérnék ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P