skip to main | skip to sidebar

2010. július 27.

new mona és a film avagy ez meg mi a szösz


az új szenvedésem az alkonyattól az újholdig.. azta.. ilyen egy baromságot,már megint xD tulajdonképpen most a twilight film paródiájáról szerettem volna megosztani egy-két gondolatot,de a könyvről is esik majd egy-két szó, ahogy ismerem magamat :D
nos,az új őrület: az anti tvájlájt mánia. ezt tulajdonképpen annak köszönhetjük,hogy az alkonyat világszerte hódít, és mivel vannak olyanok,akik betegesen imádják, kell olyan is aki betegesen utálja, természetesen.. nos, ez egy újabb őrület,amit minden kedves/nem kedves ismerősöm fontosnak tartott elküldeni nekem, nem is tudom,miért, nem vallottam eddig senkinél magamat túl nagy alkonyat fannak, mindössze az első 3 kötetet már olvastam. de mivel,ha már szegények szenvedtek avval,hogy elküldik a linket,én szenvedek avval,hogy megosztom szerény véleményemet :) ha érdekel a twilight paródia komoly filmje, ami tényleg élethűre sikeredett,és a véleményem is, akkor kattints a továbbra ha kérhetem :)
nos, mit ne mondjak,szerintem mindkettő beteges: a tulzott rajongás,és a túlzott fújjogás is. egyiknek sincs semmi értelme,aki szereti-szereti,aki nem-nem. ennyi. de sajnos ez nem olyan egyszerű. persze mindenki azt szeretné,ha egy ország-világ tudná és elfogadná ,és isteníteni azért amit gondol. de nem is ez a filmnek a lényege. egy újabb médiafogás, néhány okos embertől,hiszen aki szereti,azért fogja nézni,aki nem szereti az meg azért. az alkonyat imádok beülnek a moziba,megveszik a drága jegyet,hogy elkönyveljék az utánzat vicces részeit, és utána a neten fröcsöghessenek arról,hogy mennyire borzalmas,és hülyeség ez. úgy nehéz lenne leállni vitázni,hogy melyik a jobb,ha nem is látták. akik pedig nem szeretik, mondhatják,hogy igen,ez az alkonyat valóság: egy nagy hülyeség,és kiparodizálni való 2 óra.. és nyilván ők is,hogy elmondhassák a neten,hogy ez mennyire így van, csak a fanok a nagy menőség közben elfeledkeztek arról,hogy ez pontosan ugyanaz,csak egy picit más körítésben. szóval ezt gondolom erről.. :/ viszont a film az valami eszméletlen xD én mivel már asszem kijöttem az alkonyat mámorából,és picit ki is bolondultam belőle,apszolút át tudtam érezni a poénokat,és nem úgy néztem,mint a sikongó tinik,hogy 'jaj, ed nem is ilyen.. pfff, hogy mondhatnak ilyet az én kis jacobocskámról? ez tökre nem is iylen.. ' és még sorolhatnám.. szóval nem sértődöt twi fan fejjel néztem meg ezt a kis nyári egy estés mozifilm bemutatót,hanem mint szemfüles érdeklödő. kiváncsian várom a folytatást is term ;) a filmről esetleg még annyit,hogy a bemutató alapján igazán ügyesen csináltak meg mindent, tényleg olyan a környezet,a ruhák a díszlet mint a twilightban. személy szerint én el voltam ragadtatva,hogy mennyire hasonlít bella a paródia-bellára :D vicces :) és a poénok is igen jók,de nekem tényleg az viszi a prímet,amikor bella feje hambivá változik :D megmegmeg amikor jacob axe-t használ,meg csivavává változik xD ahj,tök nagy poén :) ésésésés team ed meg team jacob xD akkora poén :) szóval tényleg,apszolút nekem bejön :) nézzük tehát az előzetest:
éééés végül a pontozás :) mivel elnyerte a tetszésemet,és a neten biztosan megnézem, 8/10-ből, apszolút jó indulattal :)

1 megjegyzés:

  1. Én már megnéztem felirattal, innen töltöttem le:
    http://cinemastore.hu/movie-film-Vampirok_szivas__Vampire_Suck__Magyar_feliratos-7518.html

    VálaszTörlés

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P