skip to main | skip to sidebar

2010. július 27.

hogy is volt?

egy őrült így jártam anyátokkal esti maraton és röhögés után rádöbbentem,hogy ezt lehet,hogy ti át se tudjátok élni,mert lehet,hogy nem ismeritek ezt a sorozatot. így muszály megosztanom veletek ezt az információt: comedy central minden hétfő 20:20-kor.. de mivel nem csak az információ cseréről van szó,ezért muszály megemlítenem a storyt,és persze a véleményemet is :D
ez az a sorozat amit bármikor nézhetsz: szerelmi bánat, unalom, tehetetlenség, szomorúság, de ha társaság van,és unatkoztok, vagy csajos estét terveztetek a barátnőddel, de ha éppen fokozni akarjátok a hangulatot ez mindig jól nézhető :) de ha érdekel a teljes bejegyzés kattints a továbbra ;)
nos,egy jó sorozathoz kell egy alap történet,amire az egész ráépülhet. és én szeretem az ilyen valósághű dolgokat,nem azt,hogy a story alap története,hogy vámpírok vannak, szóval ez nekem már picit lejárt. a csapból is a vámpírok folynak.. :/ csak nekem zavaró ez ennyire? tulajdonképpen bennem ez akkor járt le,amikor megláttam az edward bugyit.. jézusom -.-" képes valaki direkt oylan fehérneműt venni,amiben egy tévés szája van belül? :O nemár.. akkor döbbentem rá,hogy ez mennyire ártalmas már.. hogy ez nem is egy kis rajongás,hanem több,és ,hogy már nem vagyok egyedül. de végülis nem erről akartam írni :) hanem az így jártam anyátokkal-ról :) ez egy nagyon-nagyon beteg sorozat,annyira tud fájni :D de annyira jó minden :) az alap történet 2030-ban játszódik,amikor ted a két tinédzser gyermekének szeretné elmesélni,hogy hogyan találkozott az anyjukkal,de végülis mindig csak a 2005-ös tedre és haverjaira jukadunk ki,eddig legalábbis én még egyszer sem találkoztam a sorozatban a gyerekek anyjával :D a sorozat lényege ez lenne, ted mindig olyan történetet mesél,aminek köze sincs ahoz amiről beszélnie kéne :D de tök vicces ^^ apszolút jó vígjáték :) bár van egy-két rész ami nem úgy sikerült,ahogy kellett volna,nincsenek is benne kedvenc tinijeink, vagy a humorosnak elkélő rész nem is lett humoros,de ilyen hullámvölgyek mindenütt vannak. a tegnapi maratonomban természetesen egy sem ilyen rész volt,így nyugodtam állíthatom,hogy nem vészes, és tényleg kevés ilyen rész akad :) kicsit sajnálom ted 2005-ös énjét,annyira keresi az igazit,de nem találja,pedig sztem nem is nézz ki rosszul,meg ilyesmi,nem is értem,hogy miért is nem találkozott már az igazival :) barney pedig a szoknyapecér,aki próbálja lebeszélni a világot a komoly kapcsolatokról számomra az eggyik legjófejebb figura,aki divatba hozta a citrom törvényt :D *aki nem tudná,ezt barney találta ki,és a randikra vonatkozik. ha valakivel elöször találkozol,és az első 5 percben nem jön be,és úgy gondolod,hogy úgyse lesz 2ik randi,és mégse akarod ezt az estét rá pazarolni,akkor az első 5 percben még felállhatsz,és hivatkozhatsz a citrom törvényre,ha viszont ezt túlléped,akkor muszály vele töltened az estét :D* szóval a részek mindig valami valósághű történet körül mozog, mindig van valami érdekes :) ajánlom mindenkinek. és akkor az alap történetet ide be is másolnám :)
"A történet 2030-ban kezdődik: Ted a gyerekeinek mesél arról, hogy hogyan ismerte meg az édesanyjukat. A 25 évvel korábbi emlékekből tudható meg, hogy miként alakult Ted és barátainak az élete 2005-ben. Hogyan ismerkedett meg Robinnal, a tévés bemondóval, hol lakik barátjával, Marshall-lal és annak menyasszonyával, Lilyvel, és miféle őrült kalandokba keveredik Barneyval."

és nem maradt más hátra ,mint a pontozás :) os, a sorozatnak 9/10-et adnék,mégpedig azért ,mert vannak néha kicsit laposabb részek is,szóval ezért nem adhatom meg  a maximális 10et :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P