skip to main | skip to sidebar

2010. július 23.

neonfény a nílus felett

nos, ez az a könyv,amiért érdemes élni :D tulajdonképpen nekem ez nem a legnagyobb kedvenc,de hamarosan azt is bemutatom. :) de ez a második legnagyszerűbb könysorozat :) ezt olvastam elöbb,nem az első kedvencemet,és így eddig ez volt az első kedvenc könyvem :D a könyv tulajdonképpen a szerencsés avagy nem zserencsés véletleneken alapul. ez egy három kötetes mű,nekem eddig sajnos csak az első kettőt volt szerencsém elolvasni,de ez így is nagy alkotás. sajnos képet csak a második kötetről találtam, de ezen a képen az van,amilyen formában én is olvastam *magyarán szólva nekem is ugyan ilyen :D* :)
a könyv főhősnője Cynthia Doanidész, az athéni gyáros gyönyörű lánya,aki a világtól teljesen elzártan él apjával,míg meg nem ismerkedik Irénével, és hirtelen felindultságból meghívja a pénzéhes nőt nyári házába, a Cynthia-lakba,hogy strandoljon vele egész nyáron. de arra nem gondolt,hogy apja beleszerethet irénébe,aki csak elvetetni kívánta magát, hogy pénzhez jusson, és titkokat rejteget. természetesen iréné és cyntia apja között óriási korkülömbség van,ebből következik,hogy nem egyszer félrelép, és kapcsolatai eléggé viharosan és bolygatóan hatnak majd a történetre. Cythiát hamar elüldözi iréné, aki szerencsés véletlenségből találkozik Charles O'Hara-val, a fiatal angol újságíróval,akivel elöször egy vonaton találkoztak, és charles azonnal beleszeretett,de végülis alig pár szót váltottak csak. de szerelmük nem sokáig tarthat,mert a politika elmarja őket egymástól: Athénban a férfit fejbelövik, éppen mikor cythia követi,hogy leleplezze,hogy férje megcsalja. persze ez is fordulatos,és az ifú újságíróról kiderül az igazság. cyntia nehezen bírja ki,hogy nem bízott férjében,és ,hogy végig szerette őt,csak neki élt,és,hogy ha pár nappal elötte nem veteti el a kisbabájukat,az most talán ma is élhetne,és nem érezné ennyire magányosnak és elveszettnek magát. a történet persze itt még korántsem ért véget,a második kötetben további dolgok kerülnek napvilágra,mint például cyntia eltünt anyja, egy magyar háborús hős, és persze az izgalmak nem lankadnak ;) a kötetekben én nekem Claire Kenneth sajátos írásmódja tetszett nagyon, ahogy beleláttunk a szereplők gondolataiba, és hogy ez a történet mennyire valóságos,hogy mennyire távoli,és mégis milyen romantikus is :) engem nagyon felhúzott,hogy kinyiffant a kedvenc hapsim,aki annyira jófej volt,és helyes,meg minden *-* annyira gyászoltam utána,hogy csak na :) megérintett,és majdnem sírva is fakadtam. a könyvben annyi minden csak a véletleneknek köszönhető.. ha itt-ott ez meg az nem beszélgetne,akkor ez meg az totál nem így lenne, és így tovább.. kicsit apszúrd is,hogy tényleg ennyire sok múlna egy kis szöszeneten? de tényleg igazán felemelő könyv,ajánlom mindenkinek :) a könyv 1990es ,ha jól emlékszem,vagyis nem egy mai darab,mégis nagyon könnyen megszerezhető,én például anyum könyvespolcán tettem szert rájuk,de mára már az én könyvespolcomon virítanak :) de ha megvásárolod netről,vagy antikváriumban is csak olyan 300 forint körül mozog a könyv értéke,mégis anno óriási sikere volt itt magyarországon :) apszolút ajánlom minden korosztálynak ^^
és végül a pontozás :D neonfény a nílus felett 9/10 :) május manhattanben 8/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P