skip to main | skip to sidebar

2010. július 24.

halhatatlan évek

gondoltam,most kivételesen egy sorozat egy részéről írok bejegyzést.
nos,ez pedig a vámpír naplók 5ik része lenne,amit tegnap este néztem meg,veszprémben. erről azt kell tudni,hogy ott nincs rendes kábeltévé, vagyis úgy hozztuk be az rtl-t,és a tv2-őt. nos,természetesen a kép nem a legjobb,de még mindig jobb mint a semmi,és kivételesen sikerült tök jóra beállítanom a képet. persze,az más dolog,hogy mikor a sorozat elkezdődött fekete kép jelent meg,mert túlmelegedett a gép,és ott kellett fújkodnom a legizgalmasabb részeknél,hogy ne menjen el a kép. de ez részletkérdés,végülis képben voltam.szerintem a sorozat igen jól ki van találva, bár tudom,hogy könyvből van átírva, de mégis sztem apszolút képernyőre van írva. bár a könyveket nem állt módomban elolvasni,így nem tudhatom,hogy mi egyezik,mi nem,de nekem ez akkoris képernyőre írtnak tűnik. nos,kezdetképpen egy jó sorozathoz elengedhetetlen dolog,hogy legyen egy csinos főszereplő hölgy, aki szexy mégis van benne bánat,és persze az a kis védtelen dolog is,amit a twilight hozott divatba. kell még egy jó fiú,aki természetesen szerelembe esik a főszereplő hölgybe, kell egy kis mágia és varázslat,kell egy gonosz, aki akár kapcsolatban is lehet főszereplőinkkel,így még izgalmasabb,hogy családtagok el teszünk-e láb alól,vagy hasonló. és persze ott van az a bizonyos véletlen dolog, és az se maradhat ki,hogy szükség van egy titokra,ami miatt a szerelmesek nem lehetnek együtt. itt a hölgy elena, a szerelmes hős stefan, a mágia és varázslat fűszer itt a vámpír világ,a gonosz damon, a titok pedig ismét csak a vámpír lét. talán kicsit lapos a sorozat alap témája,hiszen már a vámpír dolog kissé unalmas téma lett,hiszen twilight meg a többi,de nekem úgy az összhatás bejön. viszont tiszta twilight.. de komolyan. amikor az autómosásnál stefan és elena csókolózott,már azt hittem,hogy alkonyatot nézek.. o.O komolyan, az oldalsó profilja stefannak totál edward,és elena is kicsit olyan mint bella, a törékeny főszereplő, aki újrakezdni az életét,és hamar rájön a titokra. és még stefan egész testbeszéde,öltözködése,haja, minden annyira edward.. lehet,hogy én vagyok a hülye,de sztem ez annyira fájdalmas.. -.-" azért lennék én a hülye,mert én nem tudom,hogy melyik is volt elöbb,csak én az alkonyatot láttam meg elöbb,de ,hogy pontosan melyik is volt elöbb könyvben,azt tényleg nem tudhatom, tudom, nézzek utána, bocsi de most se kedvem se erőm :D  talán majd valamikor :) de ez nem is fontos,a lényeg,hogy tök ugyanaz a kettő. de azt biztosan tudom,hogy a twilight film elöbb kijött,mint a sorozat. de ez se biztos xD de végülis a részről akartam írni :) nos,szerintem volt benne ismét csak izgalom, de csak azt tudom,mondani, h ajjjj,de hülyék vagytok, istenem.. -.-" annyira fáraszt az ilyen apró hibából elkövetett öldöklés.. ha elöbb odaugrik a hapi az ajtóhoz,amikor damont kiengedi a csaj,akkor nem gyilkolta volna le elena öccsének a csaját damon.. :D értelmes volt,de most komolyan.. aztán stefan rohan a késsel,és jön elena a hülye fejével,és avval a hiszemmel,hogy mindenki csak miatta van ott,és ,hogy az ő lelkivilága a legfontosabb, 'mi vagy te?' címzetű monológgal kezdi,miközben damon elkezdte az öldöklést,hogy a vasfűtől legyengült szervezetét kissé feldobja.. :S ahj.. maradjunk annyiban,hogy fájt :D de így összevetve jó kis rész volt,alig várom,hogy kiderüljön a titok :D az ilyen részeket szeretem xD kiváncsi vagyok stefan hogy tálalja :) nem maradt hátra más,mint a pontozás. szerintem a hülye véletleneken,és persze az emberi/vámpíri mulasztások után is adhatok egy 8/10- et ,egész nyugodtan :) végülis lehet,hogy ezek a hülyeségek miatt nem nézném meg mégegyszer ezt a részt,de egyszer tényleg nézhető volt,és az egész sorozat látványképe bejön,szóval ha ennél ratyibb részek is lesznek,nálam azok is minimum ennyi pontot kapnak,mert bírom és kész :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P