skip to main | skip to sidebar

2010. július 26.

paris hilton és az ő 'őri barijai'

nos,ez az a sorozat,amit szerintem mindenki ismer már innét-onnét hallásból legalábbis, de persze szerintem mind röhögünk rajta. engem tulajdonképpen röhögtet egy bizonyos fokig. az első őri bari kerestetikben ez volt. meg persze a többi részekben is végig,és persze egy kis szánalom is vegyült ebben az egészbe,hiszen annyira látszott a megjátszott 'jaj,én paris őszinte barátnője szeretnék lenni' -.-" ajj,ne fárasszatok már.. most mindenki télleg azt hiszi,hogy szívből csak azért mentek oda? persze,hogy a hírnévért.. tiszta benkő show,bár az undorítóbb volt szerintem, mert ugyanezt a gyermeteg lelkesedést mutatták,de paris bár hiú és a többi,de mégsem olyan undorító vénember aki a dzsungelben sem bír magával.. :/ szóval azért inkább paris show. nos, a második évadot szeretném kicsit kritizálni. most megnéztem kábé 2 részt,és el voltam hülve. elsőre természetesen az,hogy mi lett az első őri bari nyertesével? ohh.. vagy úgy. kibújt a szög a zsákból ,és kiderült,hogy a csaj csak a hírnévért ment.. de istenem!! kételkedett ebben bárki is? hiszen mindenki azért volt ott!! :O haaaahóóóóó !!! ennyire hülyék vagytok emberek? az egész egy megjátszott média dobás volt mindenkitől,egy ugrási lehetőség az ismertséghez,és a pénzhez.. bár gondolom azért paris se hitte,hogy tényleg miatta vannak ott.. de ami miatt igazán leesett az állam,az persze ugyancsak az volt,ahogy paris előadja az egészet.. és még ő hiztizik,hogy kihasználják és megjátszák magukat! abban a részben amit láttam,a próba az volt,hogy a börtönbe kellett vonulniuk a szereplőknek, pinky ruha, börtön koszt,egyéb, mert paris öri barijának át kell éreznie amit ő átélt.. -.-" ufff... tiszta kabaré.. most azért végülis miért is került börtönbe? én úgy emlékszem gyors és ittas vezetésért.. aki hülye az így jár.. ne hidje ,hogy apénze és a hírneve miatt mindenhol kivételeznek vele. de persze nem így tálalta. aztán az a műbőgés,hogy a paparazzik mennyire kihasználják,és ,hogy a bugyi nélküli villantásai csak photoshop műve.. tudjátok ki hiszi ezt el.. és ő rakja próbába bele,hogy egy luxusautóból ,miniszoknyába villantás nélkül kiszállni.. ő,aki villantott már nem is egyszer... -.-" ez annyira eröltetett,ahogy előadja,hogy neki mennyi minden fontos a barátnőjében,meg hasonló,hogy ő egy nagy média birodalom irányító,stb.. és szerintem ő ugyanúgy éjszakázik és bulizik ,mnit a többi híresség,akik elszálltak, vagy csak nem tudnak mit kezdeni magukkal.. de ilyenkor teszi az agyát,mikor meg a paparazzi fotókon totál beállva mosolyog,vagy lekapják a rendőrök.. szeeegény paris -.-" hüpp-hüpp.. ez tényleg tud idegesíteni.. de azért viccesek a részek,hogy milyen hülyeségeket csináltatnak velük :D és ráadásul még bele is mennek,és azt is imádom,hogy el vannak ájulva,hogy paris milyen jófej,és a többi xD tiszta kabaré :D
és hát a pontozás. nos,nálam csak egy 6/10.. de azért ennyi,mert tudok röhögni a buzikon és a veszekedéseken :D de kábé olyan mónika show szinten van az egész..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P