skip to main | skip to sidebar

2010. július 30.

új kinézet

akik délben itt voltak a lapon, észrevehette,hogy alakítgattam a ccs-n. elöször eszembe sem jutott,hogy le kéne cserélni az elöző dizit,teljesen meg voltam vele elégedve. de aztán a kódban rájöttem pár dologra,így az ilyen fejléceket is fel tudom már rakni a lapra :) régebben ez még nem ment,technikai okok miatt,bár ti nem láttátok,hogy a többi fejléc rosszul lett volna elhelyezve,ügyeltem erre ;) de mostmár tényleg minden jó,és imádom ezt a fejlit *-* most miley van rajta,ez a kedvenc ps-em róla,itt tök jók a beállítások ,ilyesmi :) még talán hozom egy-két kisebb kritikát,tessék feljönni a lapra :D a ccs-n is igazítok,addig is jó böngészést ^^

valamint,szeretném felhívni a figyelmet arra,hogy a kódom saját,így tehát senkinek sem adom meg, sajnálom. örülnék,ha emiatt nem sértődnétek meg, és nem lenne belőle vita. ti nem kérdeztek,én nem válaszolok. ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P