skip to main | skip to sidebar

2010. július 30.

10 dolog,amit biztosan nem utálok bennük

nos, nem mondom el,hogy mennyit agyaltam azon,hogy miről is írjak most kritikát,de inkább kedvcsinálót. aztán eszembe jutott egy sorozat,amiről teljesen megfeledkeztem,mert bánatomra csak pénteken adják az animaxon. elöző héten pénteken sajnos nem láttam a részeket,de elötte lévő pénteken igen,ebben az ominózus időpontban fedeztem fel, amikor vártam,hogy kezdődjön a vámpírnaplók,de mégsem szerettem volna az elötte lévő dögunalom helyszínelőket nézni. nos,gondoltam belelesek egy kis anime-ba addig,de helyette ezt kaptam :) 10 dolog,amit utálok benned , sorozat változat,mert gondolom mindenkinek a film jut az eszébe,amit mellesleg én még nem is láttam :D hupsz xD de akkor következzék a kritika,és persze a történet,amiről szól ez az egész. a tovább jelző mutatja az irányt ;)
a sorozat *mint később utánaolvastam* ugyanarról szól,mint maga a film:
adott egy apuka,aki 2 lányával elköltözik egy másik városba, ahol ugyanúgy mint mindig igyekszik csemetéit 7 avagy 10 lakat alatt tartani. a két lány teljesen eltér egymástól, így persze az új iskolában is teljesen más a céljuk: az egyiknek,hogy a menők táborába tartozhasson a suliban, ezért természetesen mindent elkövet,ha kell azt hazudja,hogy az egyik kedves,és természetesen fiatal és jóképű tanárjával jár, a másik viszont a világ megmentésén fáradozik,és nem fél ha egy jóképű pasira kell burítania a szemeteskukát,ha az egy poharat mellédob,és nem hajlandó bedobni a szemétbe. persze az ellentétek vicces helyzeteket eredményeznek a családban, de a lányok önmaguknak is gerjesztik a storykat,és persze a pasikat is,apszolút jó a story :) a poénok ütősek,mégis könnyedek,és bár a sorozattól tulzottan sokat nem kell várni,mégis megállja a helyét,és igazán kis üditő hangulatot hozni a nyári melegbe *vagy számomra jelen esetben a kis esős időben :D* nem véletlen tehát ,hogy az ABC Family-n 1,6 millióval debütált, ami a csatorna eddigi legjobb sitcom/komédia nézettségének számít. tulajdonképpen nekem apszolút bejött a sorozat,annyira könnyed de mégis elképzelhető,hogy az életben ilyen előfordulhat. ismét csak az anti-vámpír-story-s beszél belőlem,aki már kicsit unja a tulzott fantazy világot,és azokat a lányokat,akik olyasmiért vannak oda,ami sosem fog az utjukba akadni. mint mondjuk egy jóképű,edre megszólalásig hasonlító vámpír.. és még pár dolog. de ez a sorozat apszolút favom,nagyon vártam,hogy ma nézhessem. remélem ti is úgy gondoljátok,hogy 9 óra fele az animaxra kapcsoltok,mert megéri :D
és végül a pontozás. 8/10-ből ;) szóval tessék megnézni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P