skip to main | skip to sidebar

2010. július 31.

összegzés morzsák

nos,ez egy új kis ötletem,mégpedig az,hogy amiről már volt kritika,és csak egy újabb részét akarom picit részletezni,az ilyen kissebb formátumban fogom tenni,és többet egyszerre. és azt se felejtsük el,hogy nem bemásolom a régi képeket,haaanem új ,saját készítésű msn ikonokat hoztam melléjük,így ha a neten nem is,de itt megtalálod a sorozathoz tartozó kis ikonkát. igyekeztem mindegyiket másra csinálni,sztem nem lettek rosszak,a színezés meg tök jó rajtuk :) de csak csevegő programokhoz!! és ha tetszik így ez az ötlet ,feltétlenül szólj a csetben,mert akkor biztos,hogy lesz még ilyen :)

CONAN A DETEKTÍV
nos,a tegnapi rész nekem uncsi volt. már az elején megtudtuk,hogy 2 részes lesz, így előre sajnáltam az időt erre,hiszen tudtam,hogy a büntény lassú leforgású lesz,nem a jól megszokott conan-ek. kicsit sajnáltam,hogy egy ilyen részt fogtam ki a nagy várakozásra,amikor szeretem,ha nem arra kell figyelnem,hogy jöjjön már a 10 dolog,amit utálok benned. azt akartam,hogy kikapcsoljon ez a mehanizmus,és élvezni tudjam,de sajnos ez ittmost nem jött össze. sajnáltam. de talán a hétfői rész jó lesz,hiszen akkor derül ki,hogy ki is a gyilkos, és azért egy-két dolog ebben a részben is izgalmas volt,amit a nézőnek magának kellett észrevennie ;) mint például a nő újja nem volt a ravaszon,ilyesmik. az meg személyes plusz pont,amikor conan nem akart a Rannal fürödni xD 'jaj apu, ő még nem tudhatja,hogy milyen mesztelenül fürödni,ő még csak gyerek' xD azta :D de úgy összevetve annyira nem unatkoztam,de mégis ez most hullámvölgy volt. :/ szóval 6/10-ből.

10 DOLOG AMIT UTÁLOK BENNED
aww,de isteni részek voltak ezek *-* az elején mikor Kat táncol,meg énekel este 11kor és hirtelen ott terem az ablakában Ethan  :D jaj,oda vagyok azért a pasiért *-* olyan jól nézz ki,hogy awwwww :D bár olyan fura feje van,de pont ez a jó benne :) kicsit sajnáltam,hogy mindig elront valamit, mint amikor azt mnodta,hogy nem jelent neki semmit a csók,és a vécében azt hitték,hogy ő is füvezet.. szegény kat meg azthiszi,hogy csak úgy otthagyta,pedig a rendőrök vitték el,mert valaki bejelentette,hogy füveznek,és azthitték,hogy ő is,ezért elvitték :( de sokakkal ellentétben én nem bianka rajongó vagyok,hanem inkább kat, jobban bírom,és szerintem ő is tök szép :) kicsit idegesít a pom-pom-os énjével,hogy folyton szeretne bevágódni, meg nyalizik, miért éppen az ilyenekhez akar tartozni? de legalább amikor bozóttűz volt,jól leordította a csajt. :D jaj,és a tűznél a nyanya ,aki folyton kathez dumált xD tök poén volt :D de biankát is sajnáltam, a bálon legalábbis,mert csalódott a 'meleg' haverjában is,meg abban is aki tetszett neki. hát nem könnyű tininek lenni :) isteni részek voltak,sajnálhatja az ,aki kihagyta. és végül a pontozás: 9/10-ből,hátha tud ez még jobb is lenni ;)



VÁMPÍRNAPLÓK
hát ez az ,amitől nem voltam elragadtatva. miért kelett átváltoztatni a viktoriát,vagy hogy hívják? :O annyira hülye vagy damon -.-" elena meg az idegeimre megy,hogy 'jaj, én ezt így nem tudom csinálni' meg 'nem tudom,hogy megtudom-e őrizni a titkodat' pfff.. -.-" szááánalom.. de aminek örülök,hogy damont sem szívleli. stefant sajnáltam,mert msztem nagyon megbántotta elena,hogy menekült előle,meg ilyesmi. de végülis a story jó volt,csak nem tudom,hogy a városvezetőség mit akar? semmi esélyük a vámpírokkal szemben, és ami még jobban kikészített,hogy mi a francnak nem damont ölik meg? :S jaaaj,ezek a sorozat írok. szerencsére azonban stefan megúszta :) ennek ellenére sztem egész jó kis rész volt,várom a folytatást,de azért mégsem ez a kedvenc sorozat,amiért oda vagyok most. meg alapjában ,ez a nagy felhajtás sem nekem való, mindenhol VD-s lapok, mindenhol ájuldozó tinik.. nem akarok tucat ember lenni,csak megnézem és csá.. tulajdonképpen csak azért nézem,mert nem egy időben van a 10 dolog,amit utálok benned-el. ha egy időben lenne, nem kérdés,hogy mit is néznék.. de ennyit erről. és nekem a tegnapi rész,mindössze 7.5/10-bőlt érte meg. most valahogy nem volt hozzá hangulatom. :/ ezvan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P