skip to main | skip to sidebar

2010. augusztus 2.

az ember,aki megmondja a démonoknak a tutit

gondolom nem én voltam az egyetlen,aki ezt a filmet nézte szombaton késő este. nekem már a reklámból tetszett az egész,kiváncsi voltam rá,hogy mit alkottak ezek, bár az időpontról amikor adják,hajlamos vagyok megfeledkezni. még jó,hogy van nekem egy drága apucim,aki elkezdte ezt nézni :D sajnos így is az elejéről lemaradtam,de asszem hamar bekapcsolódtam,és nem maradtam le semmiről. a film nem véletlenül van Action / Thriller / Fantasy / Drama / Horror címjegyzékekbe besorolva,mindegyikből láthattunk egy kicsikét. de ha érdekel,hogy én nekem hogy is tetszett a film, akkor kattints a tovább kis linkjére,is választ kapsz ;)
nos,a film rögtön egy jó kis démon-űzéssel kezdődött,ami valjuk be istenien lett megcsinálva, grafikailag. én,aki gyanús szemmel néz minden számítógépes technikát,azonnal kiszúrom,ha valami nagyon-nagyon számítógépes,valahogy látom a színeken,és zavar nagyon. de itt most egyátalán nem éreztem ezt,jó volt már ami azt illeti. és constantine igazán jó palinak tűnik, első percben leszűrhettük ,hogy jól nézz ki xD kicsit vicces volt,hogy folyton rágyújt, démon űzés elött, démon űzés után, és amikor már kezdett unalmas lenni ez,kiderül,hogy tüdőrákos a drága,és így máris más íze volt a tényeknek,és annak,hogy a pasas rágyújt. a story tökéletesen fel volt építve szerintem, jók és rosszak, menny és pokol, angyalok és démonok. ez a világ egyensúlya, mindegyikük marad a helyén, a démonok maximum picit befolyásolni tudják az embereket,de a világunkba nem léphetnek be. elvileg! a történet igen izgalmasra sikeredett,a sátán fia el akar jönni a földre, át akarja venni az uralmat, ehez szüksége van egy kis jézus vérre, és egy emberre akiben megszülethet,stb-stb.. a fő gond csak az volt,hogy a főszereplő csajt nézték ki erre, és drága constantine-nk persze ezt nem hagyhatja annyiban :D nekem tetszett a film,igazán szépen meg volt csinálva minden, az angyalok és a pokol is igazán jól sikerült, és a szereplők is tök jól játszottak. másodszor is meg tudnám nézni, szóval tényleg tetszett :) főleg a démon-űzés az elején ;) el volt találva na :D kcisit sajnáltam constantine haverjait,hogy megölték őket,de ha nem történik meg,nem lett volna olyan izgi a történet :) és akkor a történet :D

"John Constantine (Keanu Reeves), aki fiatalkora óta erős dohányos, magándetektív Los Angelesben. Orvosa szerint a dohányzás miatt kialakult tüdőrák miatt már csak hónapjai vannak hátra az életéből. Már fiatalkorában kiderült képessége, hogy látja a fél-angyalokat és fél-démonokat. Akkoriban sikertelen öngyilkosságot követett el, és hogy halála után elkerülje a poklot, ellensúlyozásként életében igyekszik minél több démont visszakergeti oda. A film elején egy kislány testéből űz ki egy kifejlett démont, aki a földi létsíkra akart átjönni.
Angela Dodson (Rachel Weisz) rendőrnő ikertestvére öngyilkosságot követett el, ő azonban ezt nem tudja elhinni, ezért Constantine-hoz fordul útmutatásért, de ő nem hajlandó segíteni. Azt azonban észreveszi, hogy a démonok aktívabbak lettek az utóbbi időben, és azon igyekszenek, hogy az emberi világba áttörjenek. A felsőbb hatalmak megállapodása szerint az angyalok a mennyországban, a démonok a pokolban vannak, és egyikük sem léphet az emberek földjére, az emberek befolyásolása csak sugalmazással megengedett. A démonok aktivitása ezt a kényes egyensúlyt borítja fel."

és végül a pontozás. tekintve azt,hogy igazán jó film annak,aki szereti az ilyesmit 8/10-ből ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P