skip to main | skip to sidebar

2012. július 12.

név nélkül

• lehet az teszi,hogy egész nap szüntelenül fájt a fejem,de én teljeséggel kiakadtam.. ezen az egész honlapszerkesztésen. nekem azt hiszem,hogy ennyi volt. ennyi!! már érlelődött bennem sok dolog, talán az is hogy beteges hogy ennyire visszajelzést várok az emberektől,talán az is,hogy kinőttem én ebből már, lassan több mint 6 éve csinálom ezt,és egyszerűen azt érzem ,nem értékelik a munkámat. persze,oldalt nem is ezért kell szerkeszteni,hanem magad miatt, mondják ezt mindig a nagy bloggerek,stb. de mi értelme ide írni, oldalt szerkeszteni,miért nem írsz egy egyszerű wordbe ott se látja senki, itt sem. na ennyit a magadnak szerkesztesz dologról.
és egy valaki elkezdte ezt az elit örületet,hogy jaj most csak olyan eliteket választok akiknek minden nap felmegyek az oldalára. nem is evvel van a baj,hanem hogy a mostanában megint csak nagyon közkedvelt ,hogy a kedvenceidet kirakod. akkor miért van elited,miért nem csak kedvenceid vannak? hiszen azért van kint ,mert 'oda naponta feljársz' a vicces az,hogy ezek legtöbbje csak hülye majmolás,hogy az adott ismert szerkesztőnek benyaljon az illető és mindenki lássa,h jaj ő most oda jár minden nap,jaj de menő. és akkor én küldtem eddig max 3 elit kérést,és akkor lehet,hogy hülyeség, de minek fogadja el valaki,ha utána szó nélkül leszed,mert ezentúl olyan lapokkal cserél amelyikre minden nap feljár mert ez a cikk megindította.. na kösz:) nem fogok ujjal mutogatni,csak nekem aki feljárt az oldalára, napi szinten azért jólesett olvasni. és ami vicces,hogy direkt vártam is még egy kicsit,hogy ha akar nekem is küldhet üzit,h jaj de veled azért tartani szeretném. de nem érkezett, szóval ezúton is imádlak,bár ugye te nem jársz ide,szóval felesleges ezeket a sorokat írnom:)  és az elit még mindig nem csak azt jelenti,hogy átirányítsd a lapodról a hasonló témájú lapokra az embereket.. vagy lehet,hogy én hittem másképp ebben a 6 évben, de az számomra mindig azt jelentette,hogy kölcsönösen tiszteljük egymás lapját, szerkesztői munkáját,a szép lapok a szép lapokat,és hirdessük egymást,hogy más is érezze milyen jó az ha olvassák,és visszajeleznek, hogy ne fosszunk meg egy olvasót sem annak a lapnak a szépségétől amiről még csak nem is tudott. és a lap-híres lapok szintén a látogatóknak tesznek amolyan hirdetést,és igen,még mindig a hirdetésről van szó,mert ez a dolog erről szól. ne naívkodjunk,olyan mindig könnyen mondja ,hogy nem hirdetésre vannak ezek,akiknek 100-200 ember megy egy nap a lapjára,vagy csak nem emlékszik milyen volt elkezdeni beindítani valamit.
na mindegy.. nemtudom,hogy mitévő legyek olyan szinten lerágtam magam a mai nap. persze voltak kedves szavak,kedves szerkesztők, de most nem emelnék ki senkit,nehogy az legyen ,hogy ezt és ezt kihagytam. pár napig biztos nem leszek,aztán majd meglátom mi lesz. ha egyátalán még érdekel valakit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P