skip to main | skip to sidebar

2012. július 12.

a random post

a szavazásnak még nincs vége,mégis úgy voltam vele,hogy most így estére valami más is legyen, egy random post belefér,ha már volt akire erre szavazott:) nemtudom kit mennyire érdekel az hogy velem mi történik,stb, de most pár random pár soros véleményt-kommentet megosztok:)

• nem akarok menőzni meg semmi,de érdekes,hogy amint kikerült a menüm hirtelen mindenki visszatért erre az alapötletre:D persze most meg lehet kövezni,és lehet mondani neki mikor került fel ,blaablaablaa de a lényeg,hogy én mielött eszembe jutott volna nem láttam sehol:P háh:D legalább látom,hogy hatással vagyok másokra:)
• lerág ez a de menők meg egyediek vagyunk.. megnézel pár blogot és megint nem fogok ujjal mutogatni,és nem is akarok,csak vicces hogy már mindegyiken ugyanazok vannak: random képek,inspirációk, kívánságlista,amin biztos szerepel egy-két indiánmintás felső, vagy virágminta vagy a blézerről ne is beszéljünk:D de ami az igazság,hogy ha lenne pénzem én is ilyenre költeném:D egytől egyig.. csak az a baj,hogy ennek a lapoknak a szerkesztői 72%ban biztosan közel sem olyan ruhában járnak ,mint amihez a blézer jól mutatna,stb:D
• mennyi jó ruhát vettem a hétvégén a bershkában,de biztos nem fogom mutogatni:D mégpedig mert ez nem egy olyan oldal, és félek attól hogy valaki megismer.
nagyon sok oldalam volt,és a legeslegelső lovakkal foglalkozott a mindenkilapja.hu-n :D
• a közvetlen környezetemből senki nem tudja,hogy oldalt szerkesztek:D
17 éves vagyok és a szüleim nem engednek el este sehova.
gyakran elfelejtem az álmaimat.:(
• imádok visszajelzéseket kapni mindenről a való életben is:)
• sok oldal rendszeres látógatója vagyok,és van egy amolyan napi rutinom amit többször is végignyomok,hogy hátha van valami frissítés:D a rutin lényege pedig az,hogy mivel egymásra mutatnak legtöbbször az oldalak,mindig xy blogjával kezdem,aztán arról átmegyek yzre és így tovább:D persze valamikor változik a sorrend,és van amire kevesebbszer járok:)
• mindig csak ideig-óráig vagyok elégedett a munkámmal,amint meglátok egy igényes-szép html kinézetet meglátom a sajátomon a hibákat,és máris nem tetszikxD
• mindenhonnan ez a testpermet láz jön nekem vissza.. nem is értem, mert én nyáron úgyanúgy fújok magamra parfümöt engem nem zavar,hogy meleg van,stb,egyátalán nem érzek különbséget. az avonos testpermetet én semmire nem tudtam hasznosítani,lehet hogy velem van a baj,de én ragadtam tőle:/ vagy nemtudom,olyan ragacsos érzésem volt,és nem értem,hogy mi ez a nagy hajcihő körülötte:D meg aki fürdik meg rendesen tisztálkodik annak alapból jó illata van, és ha az emberből árad minden mű illat az már nem olyan megnyerő:D
 • más nagyon már nem jut eszembe:( zárom soraimat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P