skip to main | skip to sidebar

2012. július 28.

teen wolf&PPL

• fura,hogy a Pretty Little Liarsről még nem volt leírás,mert egy az,hogy fantasztikus sorozat,megvan a hangulata és az olyan alaptémája amit jól lehet csűrni csavarni,és megfogja a nézőt, a másik pedig az,hogy titeket mint nézőket/oldal olvasókat is megoszt. akiknek eddig említettem/ajánlottam személyes magánéletemben,mindenki fúúj,az valami ribancos/ruhás xy és blaablaa.. szóval délután szerintem összedobok pár sorozatból egy gyorstalpalót,miről is szól, hány évados jelenleg,érdemes-e nézni. csak olyanokról lesz szó,amiket a lapon még nem említettem,pedig fontos lett volna:)
most is csak egy szösszenetet hoztam,nem is értékelem a két epizódot,mert nincs időm,csak ha most nem írom meg ezután sem fogom,és akkor meg haragudni fogok magamra,hogy megint nem írtam meg:D képekre sem volt időm,bocsi:( meg alapból nem akarok semmi olyat írni ami spoileres,mert más oldalon nekem is nehéz megállni,hogy ne olvassam el.

PLL 3x07 crazy
érdekes rész volt, kicsit rossz,hogy az elejét egy az egyben tudtam nézni,ezt meg csak tördelve ,és hetente. van amikor nem emlékszem pontosan mi,hogy is történt és ugyebár itt a részletek eléggé fontosak. most hannanak van mitől félni,hiszen a karláncon amit spencer előkerített olyan vértipus van,ami az övé. és ahogy 'A' be is bizonyítja,könnyen hozzájuk a lány véréhez. aria anyukájának a randija pedig tök jóra sikerült:D következő rész:



3x08 – Stolen Kisses
Mikor: 2012. Július 31. 8/7c (ABC Family)
Epizódismertető:
Emily-nek nem csak Maya elvesztésével kell megküzdenie, hanem azzal a tudattal, hogy valaki bedrogozta őt "azon az éjszakán" ami mostmár Page-t is érinti. Megpróbálja megmagyarázni az egyész flaskák ügyet Page-nek, ami ahhoz vezet, hogy Emily mégtöbb dolgot vél felfedezni, mi is történt még "azon az estén". Hogy Spencer is segítsen Emily-n, megkéri Caleb-et, hogy hackeljen meg egy weboldalt, amely újabb fontos információkkal szolgálhat számukra. Ugyanakkor Aria rájön, hogy nagyon keveset tud Ezra életéről, még így is, miután megismerkedett anyjával.


forrás: link

 • TeenWolf 2×09 – Party Guessed
mint mindegyik teenwolf rész,nekem teljesen favorit, most sem volt ez másképp:) aranyos volt stiles az ajándékkal,amivel nem fért be az ajtón,és az a szenvedés amit levágott eszméletlen voltxD nem akarok több részletet lelőni,aki nem látta még,innétől csak spoilert tudnék mondani:( de akkor a következő részről:



Teen Wolf 2.10.
Cím: Fury
Mikor: USA – 2012. 07. 30.
Ismertető: Allison követi Dereket a sheriff állomásig, ahol Scott, Stiles, Melissa és Sheriff Stilinski túszként van tartva.


de amit még fontos megemlítenem,hogy ez az a sorozat,amiben rohadt jó számok vannak mindig. kettőt ezek közül ami a partin ment;)


 


forrás: link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P