skip to main | skip to sidebar

2012. július 27.

hírmorzsák

• a once upon a time augusztus 19én debütál a magyar m1 csatornán,vagyis vasárnap 20:10kor , a revenge pedig augusztus 22én szerdán 20:10kor,vagyis mindkét sorozat főmüsoridőben fog debütálni. bővebben itt.

2012 őszi abc premieridőpontok:
szept. 14 Shark Tank
szept.24 Dancing With The Stars, Castle
szept.25 Private Practice
szept.26 The Middle (dupla), Modern Family, The Neighbors
szept.27 Last Resort, Grey’s Anatomy, Scandal
szept.30 Once Upon A Time, Revenge, 666 Park Avenue,
okt.07 America’s Funniest Home Videos
okt.10 Nashville 10.17 Suburgatory
okt.23 Happy Endings, Don’t Trust The Bitch in Apartment 23
okt.02 Last Man Standing, Malibu County

amikről volt szó,belenéztem-vagy nézem azt ki is emeltem:P
a többi csatorna premierjeihez itt vannak a linkek,a számomra lényegesekkel kiemelve:
FOX - amiket valószínűleg nézni fogok: New Girl(ha bedaráltam az első évadot:D) /nem hinném,hogy premierben,vagy külön de amik még érdekelnének American Dad, The Simpsons,Family Guy/
NBC - talán a Grimm de avval is leálltam most egy ideje
The CW - Hart of Dixie (bár evvel is megálltam,de ez lesz az első amit folytatni fogok), Gossip Girl (már régen lemaradtam a 2ik évadnál,de talán egyszer beérem) Beauty&the beast (a pilotra mindenképp befizetek) The Vampire Diaries (itt is nagy a lemaradásom,már azt sem tudom,hogy hol tartok..)
CBS - Criminal minds (nagy kedvenc,de eddig csak a tévében néztem,szerintem ez így is marad,kivárom:D), How I met your mother (ugyancsak lemaradás,mert magyarul nézem)

• a FOX már reklámozza a new girl 2 évadát:) szeptember 25-én jön az új évad,bár én még az elsőt sem végeztem ki:DD
• a teenwolf 2.évad intróját megemlítették a legjobbak között, amikor az Emmy-re jelölt intrókról volt szó;) nem is meglepő,hiszen a zene és a kép is tökéletes,és nem is hosszú:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P