skip to main | skip to sidebar

2012. július 27.

oldal érdekességek

• az oldal a nagyobb felbontásokban elcsúszhat,illetve csak a navigáció a fejlécen,és a szöveg:( ezúton is szeretnék elnézést kérni,egyenlőre nem tudom,hogy is oldhatnám meg a problémát,mert akkor meg a kisebb felbontásban,ami nekem is van,csúszna el:(
• egy kis érdekesség az oldallal kapcsolatban:
► a legtöbb hivatkozás általi kattintás az oldalra,vagyis a 'forgalom' forrásai az elöző oldalaim:)
► a legtöbb értelmes keresési-kulcsszó volt a googleben,de volt ilyen is:



- nem ment technikai okok miatt
- a penge szentharomsag hogy neszhetem meg
- az enyém mindened
- az enyém mindened megrendelés
- hogy kikapcsoljon ez a


remélem a keresők megtalálták azt az oldalon amit kerestekxD
► legtöbben természetesen magyarországon netezve böngésztetek a lapon,de sok oldalmegjelenítés a következő országokból: Románia, Egyesült Államok , Oroszország, Szlovákia, Németország, Kanada ,Szerbia , Egyesült Királyság, Franciaország. Nagysági sorrendben:)
► legtöbbötök Firefoxot használ, Chrome aztán IE és végül én is megjelenek az Operámmal:) itt is nagysági sorrend.
93%ban windowst használtok:)
► én persze egyik adatba sem számítok bele,mert van egy olyan süti bekapcsolva ami az én oldalmegjelenítéseimet nem számolja:P szóval a sok-sok oldalmegjelenítés nem én voltam^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P