skip to main | skip to sidebar

2012. július 27.

új kinézet

• nos,legnagyobb bánatomra egyetlen egy fejléc sem kellett senkinek.. de ha nem,hát nem. új kinézet került fel,ez is elöször elvihetőnek indult,de mivel nem volt érdeklődés inkább a kreativításomat az oldalra szenteltem. sok mindent újítottam a lapon,remélem látható, és érezhető, mint a fejléces navigáció,és a szöveg amit nem előre írtam a fejlécre:P én teljesen meg vagyok elégedve mindennel, remélem ti is,véleményeket a csetbe várom:)
• regi kérdésére a csetben,hogy tudnék-e alapot küldeni a blogspothoz,stb.. nos, tudom,hogy erről még nem volt szó,de ezt a kódot én csináltam, sok átalakítással az alap blogspot kódban,folyamatosan változtatom,alakítgatom a kinézethez igazítva,nem véletlenül nincs ilyen máshol,nemtudom hogy hol láttad még,nem hiszem hogy bárhol máshol lenne még nagyon ilyen,szóval ne haragudj,de nem szeretném odaadni. mint ahogy más sem másolja ki az egész kódját az oldalának,és adja oda mindenkinek, úgy én sem szeretnék ebből vitát,ne haragudj. ráadásul volt már ebből visszaélés,szóval tényleg nem téma ez nálam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P