skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 4.

díj

• nos,talán bunkóságnak hangzik,de reméltem ,hogy engem elkerül ez a dolog,feleslegesnek tartom. bár talán egy kicsit jobban megismertek és ez jó dolog:) gondolom mindenki ismeri már a díjat,amiről szó van, 11dolog magamról ,akitől kaptam 11 kérdésére válaszolni,és továbbadni 11 kérdéssel.. nos,azért köszönöm annának és aprilnek,jóllesik ,hogy gondoltatok rámˇˇ talán ti voltatok az egyetlenek:/

1. imádom a csokit,de tényleg!
2. nagyon sok régi oldalam elérhető még a neten,mert nem töröltem,mert elvesztettem a jelszót,stb:D
3. hosszú barna hajam van és magas is vagyok:)
4. nagyon odafigyelek a hajápolásra,azt akarom hogy nöjjön még a hajam
5. nem szeretem a sört,de azzért iszom mert olcsóbb mint az üditő stb,és mégiscsak van benne alkohol:)
6. nem szoktam sminkelni magamat gyakran:)
7. tök pici a szobám:(
8. minden növény meghal ami csak bejön a szobámba:(
9. van egy arany és egy ezüst nyakláncom is,az aranyon egy kis kereszt van, az ezüstöz meg több medálom is van:)
10. oreos milka a favorit*.*
11. a bershka az eggyik kedvenc ruhamárkám:) 
anna kérdései:)
1. Szereted-e a lámákat? :D áá,ennek utána kell néznem:D *felcsaptam a googlet és lestíröltem gyorsan* hát félek tőlük,szóval annyira nem:DDD
 2. Érezted már úgy hogy senkid sincs a világon? persze.. szerintem mindenki érzi néha,hogy egyedül van. kevés az igazán jó barát,nomeg a jó testvér. nekem sajnos talán eggyik sincs,de úgy érzem a barátom az aki mindenben támogat,és nélküle el sem tudnám képzelni az életemet:)
 3. Volt már olyan hogy legszívesebben beleköltöztél volna egy könyvbe, olyan jó volt?xd ismét csak persze:) harry potter.. annyira járnék a roxfortba.. annyira tetszik nekem az egész dolog:) annyira király:D ki ne járna a roxfortba? szerintem ez egy hülye kérdés.. hiszen bentlakásos, a palást meg minden egyéb is annyira jó,mindenki szívesen hordaná,és varázsolgatna,meg a többi. meg az egész tanulás ,mármint biztos hogy tanulnék ilyen dolgokról,mert ezek tényleg igazán érdekelnének:D és a könyvek is annyira menők,hogy régiek meg olyan boszisak meg minden.. tudom,kicsit ömlengésszerű válasz lett,de hát ki ne ömlengene egy varázs-suliról??:D
 4. Reggel hány percet töltesz a tükör előtt? nem sokat. nem vagyok az az igazán sminkelős csaj, pedig körlüttem mindenki az,de én úgy gondolom,hogy én így felvezsem a versenyt a kisminkelt lányokkal, mi lenne ha festeném magam?;D az biztos,hogy az én bőröm üdébb és nem fog a barátom megrémülni az arctól ami mellette ébred,mert ugyanazt az arcot látja majd mind amikor megismert,és nem egy üres arcot egy maszk helyett. mert ez a baj a sminkkel: tetszel magadnak benne,de amikor lemosod a rendes arcod már utálod. amikor néha esküvőre ilyesmire kisminkelnek és miután lemosom olyan üresnek érzem az arcomat,olyan átlagon alulniak és csúnyának:/ de így rendes átlag napokon meg van amikor szebb valamikor csumpibb:D ez az élet rendje:) egyébként visszatérve a válaszra, max 10 perc,míg fogatmosok meg ilyesmi,meg néha szempillaspirálozok,de ált akkor mikor találkozom a barátommal,mert neki azért tetszeni akarok:3
5. Tűz vagy víz? kos vagyok, a tűzet kéne mondanom,de akkoris víz. hiszen ez mozgatja a világot.. minket is ez mozgat.. víz nélkül nem lenne élet:)
6. Szoktál övet hordani? Neked nem tart egy óráig míg ki-be kapcsolod?XD nem,nem szoktam,mert eléggé meg kéne húznom őket, vékonya derekam,és ez azt eredményezi,hogy 2 használat után szétmennek.. multkor vettem egy rohadt jó rózsás övet,egy hét után kukába ment:(
 7. Öntöttek már le egy vödör vízzel? had gondolkozzam.. nem:D de volt pár vizicsata a suliban,szóval a nem is vödörrel,de egy 2literes ásványvízes flakonnyi vízzel többször is:D
8. Alszol plüssállattal? nos,sosem voltam plüssállatos kicsi koromban sem:/
9. Van kedvenc ruhád? És ha igen, mi az, hogy néz ki, kitől kaptad stb. ?
10. Találkoznál valakivel élőben a netes ismerőseid közül? Kivel? :D maradjunk annyiban,hogy ti nem ismertek igazán engem,más netes közösség tagja is vagyok,nem csak itt az amolyan szerkesztők közösségnek:) ott jobban ismerem az embereket kicsit,szóval inkább onnan találkoznék pár érdekes sráccal:)
11. Hiszel a reinkarnációban? a mai világban már nemtudom miben kéne hinnem,miben lehet.. szerintem bár keresztény vagyok,nem tartozom sehova sem,mert amit nem a 2 kis szememmel látok,abban annyira nem is tudok hinni. szóval majd macskaként vagy más állatként talán majd átadom az üzenetet hogy müködik-e;D


april kérdései:)
1. Két út van, egyik tele van kígyókkal, a másik pókokkal. Melyiken mennél végig? Muszáj választanod! hááát.. itt nyilvűn az a kérdés,hogy melyik utálom jobban,és ezért a másikat választom.. a kígyóktól nem i undorodom,csak félek hogy megharapnak:( de a kígyók meg fúúj:( ááá... nehéz kérdés de akkor kígyók:/
2. Ki a kedvenc íród? most hülyénk lehet nézni,mostanában már nem olvasok annyit mint régen,mert nincs rá keret,itt meg gagyi a könyvtár. pedig régen tényleg kb minden héten ott lógtunk a könyvtárban:) és akkor minden Jacqueline Wilson könyvet elolvastunk.. szóval tőle olvastam eddig a legtöbb kötetet,ő a best in eu!xD
3. Ha választanod kell, milyen állat lennél? cica:) azok egész nap csak lustulnak meg aranyosak:)
4. Milyen koncertre mennél a legszívesebben?  feed me..:( soundra sajnos nem jutottam el,de jövőre mindenképp!!
5. Háború van, kik nyernek? (Csak egy:) Zombik, vámpírok, vérfarkasok, szellemek, trollok, dinoszauruszok, boszorkányok, jetik, ufók vagy lédi gaga szörnyei? biztos,hogy a zombik!! látta már valaki a walking deadet????
6. Történt már veled valami paranormális? Mi? semmi az égvilágon:( néha szeretném,de egy horror film után gyorsan változik a véleményem:D
7. Kedvenc újságod? Miért? nem vásárolok semmilyen újságot,de egy ismerősömnél mindig megvan mindeggyik és ott át szoktam lapozni őket. és tapasztalat,hogy 20%a jó vagy értelmes csak egy újságnak. a divatmagazinok csak a ruhák miatt érdekelnek:D
8. Szerinted ki a legnormálisabb tinisztár? selena gomez:) nemtudom.. szép,tehetséges, nem botrányos.. felkapott dolgai meg mindenkinek vannak,nem könnyű ismernek lenni.. de ashley tisdale is magasan viszi a dolgot,csak ő már mikor befutott nem volt a tinisztár kategória életkorilag:)
9. Mit tudsz az atomfizikáról? ami a kémiakönyvben van:)
10. Kedvenc magyar híres embered? Miért? nincs magyar híresség kedvenc.. nem szeretem a magyar hírességeket pont.
11. Mit tennél, ha megtudnád, hogy örökbe fogadtak? áá,örülnéko.O:D

és nem érdemes tovább adnom,mert már láttam,hogy mindenki akinek adnám megkapta már,nomeg akinek nem adnám az is megkapta már:D

2 megjegyzés:

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P