skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 3.

régi fejléceim/kinézeteim

• tetszik ez a post:) mert örülök,hogy érdekel titeket a munkám, ha csak a grafikai is:D
szóval elhoztam pár régi oldalaim fejléceit,természetesen nem ötlet-tárnak hoztam el,mert ezek mind saját és teljesen egyedi fejlécek,amik már voltak fennt oldalakon,bármi féle egyezés,stb botrányt fog maga után vinni.. ezeket kérésre tettem fel,mert viki megkért emailben hogy csak mutiba rakjak fel egyet kettőt:)
3 részre bontottam őket,így is sok munka volt velük,a honlaapcímeket érthető módon elhomályosítottam,de a végefelé már nem,mert azok a mediarainsre készültek:) bocsi a kicsi méretért,de így mégjobban szerettem volna leszűkíteni az esélyt a másolásokra. az elején a legelső blogspotos munkáim vannak, nagyon régen volt,mégis büszke vagyok rájuk:) fura visszanézni őket^^ de úgy gondolom,hogy megvan az egyediségem mindegyiken:) az egyik csomagot berakom bemutatónak,de a többi a tovább mögött;)
az elsők a media-rains elődjére,a személyes blogomra készültek,de nem mindegyiket raktam be:) a 12ik már az ashleys lapomra készült,és ahonnan már nincs elhomályosítva a szöveg az persze ide:)




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P