skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 10.

pár dolog


• lehet izélni,hogy mekkora nyomi vagyok,hogy ilyenen fennt akadok,de nem gond. szerintem mindenki aki letesz valamit az asztalra,és utána megkérdőjelezik,hogy ő csinálta-e (mert hogy ez nem lehet az ő munkája..) fennakadna ezen. kérdem én,ki ne akadna ki? nem érzem,hogy bárkinek is bizonygatnom kéne bármit is,de csakhogy eloszlassam a kételyeket összeraktam egy montázst hogy miket is használtam fel. ezután is lehet vitatkozni,meg minden,de bocsi,ez a fejléc a háttér és minden más ugyanúgy az én munkám marad. lehet,hogy nem úgy írtad,ahogy én éreztem,de mégis úgy gondolom teljesen jogos a kirohanás,mert ilyet csak úgy nem írogatunk jóindulatból sem. evvel más érzéseit bántod meg,hogy nem nézed ki belőle,hogy ezt ő csinálta,hogy nem elég egyenes hogy megmondja ha nem az ő munkája,és hogy lop. szóval érted.
tovább a képért >>

• hamarosan jön az új kritika,addig is tumblrn láthattok belőle egy-két animációt. a tedes kritika elött készült még el a vázlat,de még nem vagyok vele teljesen kész ezért még nem postoltam.
de lényeg a lényeg,hogy tessék feljárni az aloldalra,érdemes:) sok jókis kép és animáció-áradat vár rátok a sorozatokról amiket épp nézek,vagy filmekről amikről írom a kritikát. így a postok elött járhattok egy lépéssel;D
nameg tessék kérdezni vagy akármit hozzászólni akármihez. ha hülye szöveg meg amolyan 'szar vagy,fos az oldal' bejegyzések is jöhetnek,csak askoljon már valaki:D
tovább az aloldalra >>
kérdezek a szerkesztőtől akármit >>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P