skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 11.

zeneajánló


• gondoltam ideje ilyen is csinálni,aztán lassan tényleg jön a film kritika amit már említettem korábban ,hogy a tumblre is postoltam pár animációt róla.
szóval a szigeten is fellépő placebo az egyik kedvenc együttesem. gondolom felesleges olyan fajta zenéket mutatnom,amik nagyon megosztják a közvéleményt,ezért inkább ismertebb, lejártabb zenészekben gondolkodtam,ami azért tetszett majd talán sokatoknak.a kedvenc számom tőlük a meds. nemtudom,amikor rossz kedvem volt meghallgattam és igenis bár letargikus hangzás az megvan,mégis a kedvem olyan leszarom stílusba ment át ami nálam jó dolog,mert hajlamos vagyok mindent túlhisztizni és túl aggódni. az énekes hangja meg csak hot! a placebo 1994 óta zenél, és valljuk be már eléggé lejárt bandáról beszélünk. az új slágereik nem nagy tömeget vonzanak,és nem tőlük hangos a sajtó,főleg mert a mi szüleink ismerik őket talán jobban,az ő idejükben volt ez divat. műfaj az alternatív rock,nemtudom hogy fekszik-e ez nekem másoktól is,nem néztem tulzottan utána a témának,valljuk be a placebonak sem. van egy-két számuk ami bejön,de nem is kutakodtam nagyon több után,belehallgattam még néhányba de azok nem annyira 5 csillagosan ragadnak meg mint a favoritok. de attólmég,hogy valamit nagyon szeretünk nem jelenti azt,hogy minden egyes számukat imádni kell. a 2 kedvenc számomat be is rakom ide:) de most igenis utána fogok járni,hátha van még ami nagyon tetszik:) kommentekbe,hogy ki mit szeret,meg úgy alap véleményeket nyugodtan;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P