skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 23.

végleg zárás

bánatomra senki nem jelentkezett társszerkesztőnek,holott a szavazó ládákban többen is amellett voksoltatok,hogy legyen új oldal,és néhányan jelentkeznétek szerkesztőnek is. csak sajnos a jelentkezések nem érkeztek meg,nekem pedig nem áll módonban tovább várni.
bár a szavazás alapján úgy véltétek nem szükséges záró kinézet,én úgy gondolom hogy ideje volt kicsit komorabbra venni a figurát és megadni a módját. itt lenne. kicsit semmitelen kicsit sötét de egy zárás mindig valami ilyesmilyen érzéssel jár,jobb lesz ha ti is végre felfogjátok,hogy ez van,ezt kell szeretni. nem ragoznám tovább,bemásolnám az elöző zárásos sorokat,hiszen még nem sok minden avult el benne,azokat a kedvetekért javítottam. a tartalom jelenleg elérhető még.

"gondolom nem ért senkit sem nagy meglepetés. igazándiból későbbre terveztem ezt a zárás dolgot,mert úgy éreztem hogy kell ez nekem. pedig nem. mint már többször is kitértem rá az ember az oldalt nem magának szerkeszti,hanem a látogatóknak. persze lehet csöpögni,hogy én magamnak írom,stb, de amikor ilyen szavakat olvasok egy lapon mindig forgatom a szemeimet: nem értem miértnem csinál egy word dokumentumot,egy naplót miért teszi közzé az írásait,ha csak magának írja.. a titok is csak addig titok míg egy ember tud róla. és most lehet ájuldozni,hogy milyen illúzióromboló vagyok:D szóval én ezt az oldalt értetek csináltam,nektek,hogy legyen egy oldal ahol találtok kedvetekre való sorozatokat,ha mainstreem ha nem, de olyanokat amiket érdemes olvasni,és nem a rendes sorozatos oldalakhoz hasonlót ,ahol elvesztek a sorozatokban,és a felének a nevét sem érted,nem hallottad még. próbáltam szemezgetni,és bemutatni miről szól,nekem hogy tetszett. de úgy látszik erre nem volt túlzottan nagy igény. és igen, jön itt a kérdés,hogy miért nem folytatom? mert magamnak felesleges írnom: én tudom mi a jó sorozat,és nézni is fogom. az információkat is tudni fogom ezután is. de minek szerkesszek minden egyes sorozathoz színezett képet,írjak sokat suliidőben is ha magamnak felesleges ennyi munka? és élveztem,de tényleg,csak feleslegessé fog válni számomra ez a munka amint iskola lesz. és még most le kell szoktatnom a szervezetemet arról,hogy minden nap görcsösen lesem a híreket,és lesem a statisztikát a tumblr oldalt.. mert alig jeleztek vissza,nem kérdeztek semmit sem.. máshol meg a szerkesztő nem bír válaszolni annyi a kérdés tőletek. és szomorúan nézem,hogy máshol a látogatók képesek hozzászólni akármit akár egy mosolygós fejet vagy bármit,egy mondatot csak de képesek,és jönnek is. csak azokat a látogatókat sajnálom,akik újabban jelezték a csetben,hogy tetszik nekik az oldal,és igenis rendszeres látogatók lesznek. tényleg sajnálom srácok,mert tőletek elveszem az oldalt.. de 5 emberkéért sajnos nem éri meg lerontani a jegyeimet,ahogy majd látni is fogjátok: mindenki a nyár végével bezár elöbb vagy utóbb. ez nagy munka ám. szomorú és elkeserítő,hogy amikor új kinézet került fel,akkor megugrott a látogatottság és ennyi. aki jött benézett és már ment is. volt aki a blogspotról érdeklődött csak:és xelte is a lapot,szerintem az életben többet nem is kattintott,már azt sem tudja hova írta a kommentet.. volt aki megvádolt hogy nem én csináltam a fejlécet.. nos,ha feltudtok mutatni olyan devit ahol fennvan a munkám,majd akkor lehet fröcsögni:) félreértés ne essék,élveztem az itt töltött időt,jó volt újra visszatérni. lehet,hogy lesz majd egy visszafogott záró design. az oldal megérdemli:) de érdekelne,hogy szeretnétek-e ,hogy a tartalom fennmaradjon vagy nem fontos. a lopások elkerülése miatt lehet,hogy ígyis úgyis lekerül minden,de érdekelne hogy mit gondoltok:) "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P